Szerviz ÁSZF
1. ÁSZF alanyai, szerződő felek
1.1 A Szolgáltató és Megrendelő
Jelen ÁSZF kiterjed egyrészről a Pc szerviz-re, mint szolgáltatóra (a továbbiakban: Szolgáltató), másrészről a szolgáltatást igénybe vevő, a munkalapot átvevőre, vagy a szolgáltatást telefonon igénylő, helyszíni javítást kérő Megrendelőre (a továbbiakban: Megrendelő).
Szolgáltató: szolgáltató az a személy, aki a Megrendelőnek a szolgáltatás vagy -helyszíni javítás kérése esetén- telefonos megrendelés, valamint munkalap alapján a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon a szolgáltatást nyújtja.
Megrendelő: Megrendelő az a személy/jogi személy/társaság/szervezet, aki az Szolgáltatónak leadott szolgáltatást vagy telefonos megrendelés, valamint a munkalap alapján a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon a szolgáltatást igénybe veszi.
Megrendelő lehet minden magán és jogi személy akivel a Szolgáltató és közte a munkalap, illetve a szolgáltatás megrendelőlap alapján munkalap érvényesen létrejött.
1.2 Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve: All Info Bt.
Székhelye: 2100 Gödöllő, Isaszegi út 106.
Adószám: 21926648-2-13
Bankszámlaszám: 10103836-50579600-01004007
Ügyfélszolgálatának telefonszáma: +36 30 610 13 85
E-mail:
Hivatalos weboldal:www.aie.hu
1.3 Megrendelő adatai
Megrendelő adatait az egyes szolgáltatások igénylésekor kitöltött munkalap mely átadásra kerül az ügyfél részére (továbbiakban munkalap = megrendelőlap), vagy -helyszíni javítás kérése esetén- telefonon közli szolgáltatóval, melyek a következőek: név, cím, telefonszám, e-mail cím, valamint amennyiben kéri kapcsolattartóinak (adminisztrativ és/vagy technikai kapcsolattartó) neve, e-mail címe és telefonszáma.
2. Az ÁSZF hatálya
Jelen ÁSZF kiterjed a szolgáltató minden szerviz tevékenységére, -különösen a “Számítógép, -periféria javítása”- szolgáltatás tárgyában megkötött aláírt munkalap mint Szolgáltatási Szerződésre (Szolgáltatás Megrendelőlap). Az ÁSZF szabályozza a felek tartós jogviszonyának általános feltételeit, a felek alapvető jogait és kötelezettségeit.
Munkalap:
A munkalap tartalmazza:
Ügyfelek kezelése: Regisztrációs szám, Vezetéknév, Keresztnév, Irányítószám, Város, Utca, Házszám, Telefon, Mobil, Email
Munkák kezelése: Regisztrációs szám, Ügyfél neve, Ügyfél regisztrációs száma, Munkatípus, Munkaállapot, Hiba leírása:, Megjegyzés: Átvett termékek leírása:, egyéb kérdések: (sürgős (feláras), Kiszállítást kér?, Kiszállítás címe, Kiszállítás díja,Kell menteni a gépet?,Van jelszó a gépen?, Tisztítást kér?,Hírlevél, Javítás díja az elvégzet munka után)
3. További rendelkezések:
Az átvétel során nem észlelt károsodások (beázás, fizikai illetve szoftveres sérülés, szakszerűtlen javítás) rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. A sérülést szenvedett készülék (külső sérülésnyomok nélkül is) szoftverfrissítés és/vagy javítás során működésképtelenné válhat. Továbbá tudomásul kell venni egyes készülékek szétszedése az készített műanyagok minősége miatt még a szakszerű szétszedésnél is károsodhat(pl: notebook műanyag elpattanhat a szétszedés során) az ilyen jelegű sérülésekért nem vállal a szerviz felelőséget. Ajánlatot tesz ezek cseréjére esetek többségében munka díj mentessen. Előfordulhat, hogy a szervizben romlik tovább a készülék, ezért sem vállal felelőséget a szerviz: pl: a nem induló rendszerrel érkező számítógép hibája lehet akár merevlemez károsodás is, az indítás során tovább romlás nem a szerviz felelősége, igaz ez például zárlatra, vagy nem közölt hibák okozta további sérülésekre pl: folyadékot kapott a készülék. Minden ilyen esetben bevizsgálási jegyzőkönyvet írunk.
A szervizben kamera rendszer működik, így a teljes javítási folyamat rögzítésre kerül. A munkalap kitöltésével ön ebbe beleegyezik. Abban az esetben nincs felvétel a javításról, ha a külső partner cégünkhöz kell beszállítani a készülék valamelyik alkatrészét pl: mélyforrasztásos alaplap javítás, mikro diagnosztika ezekben az esetekben árajánlat alapján kerül tovább küldésre a sérült alkatrész, amennyiben az ügyfél elfogadta a javítás költségét.
A készülékben tárolt adatokért az ALL INFO BT. felelősséget nem vállal, azok a szervizeljárás során elveszhetnek. A közölt javítási határidő tájékoztató jellegű – késésből adódó esetleges veszteségért felelősséget nem vállalunk.
A beépített alkatrészek a számla kiegyenlítéséig az ALL INFO BT. tulajdonát képezik. A leadott készülék kizárólag az átvételi elismervény ellenében vehető át.
Az ALL INFO BT. nem vállal garanciát idegen beavatkozás, szakszerűtlen kezelés általi hibák, illetve nem megfelelő üzemeltetési körülményekből eredő hibák esetén.
Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a szerviz csak a szervizlapon feltüntetett hibákat vizsgálja, egyéb (az átadáskor nem közölt) hibákért nem vállal felelősséget. Azonban a javítás közben esetleg feltárt egyéb hibákról ügyfeleinket tájékoztatjuk és javaslatot teszünk esetleges elhárításuk lehetőségeiről. Az üzletünkben vásárolt alkatrészeket ingyenesen beépítjük, ez alól kivételt képez pár alkatrészek, ezek beépítési költségéről külön tájékoztatjuk. Szervizünk a hiba megállapítása után tájékoztatja ügyfeleinket és árajánlatot ad a várható javítási költségekre. Ha az ügyfél eláll a javítástól bevizsgálási díjat számíthatunk fel a bevizsgálás az összeg a bevizsgálás idejétől függ. Árajánlat vagy az aktuális árlista alapján kerül kiajánlásra.
A szerviznek átadott készüléken tárolt adatok, programok, beállítások, szabadalmi és szellemi alkotások joga alá tartozó információk, megoldások megőrzése, mentése kizárólag a megrendelő feladata. A szerviz nem vállal felelősséget a javítás, karbantartás alatt bekövetkező esetleges módosulásokra, információ vesztésre. A szerviz nem felel adatvesztéssel, adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett vagy következményi károkért, haszonvesztésért, még akkor sem, ha ennek bekövetkezése az elvégzett javításra, karbantartásra vezethető vissza.
A szerviz kiegészítő szolgáltatás keretében nyújt adatmentő, adat visszaállító tevékenységet díjazása, ha ez javítás közbeni biztonsági mentésként történik, vagy az Ön külön kérésére a javítási költségen felül az aktuális árakról tájékoztatjuk, adat mennyiségtől függően és idő ráfordítástól függően változik az ár. A szolgáltatást önálló tevékenységként megrendelő ügyfeleink részére a díjazás egyedi megállapodás szerint történik, ami függ az adatok mennyiségétől, az adathordozótól, ezen eszközök állapotától. A mentett adatokat a nem őrzi meg. Az adatok tulajdonával a megrendelő rendelkezik, a szerviz ezen adatokat, harmadik félnek nem adja át.
A javítások átlagos határideje 3 – 5 nap. Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás igényét fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon, vagy SMS –ben, vagy e-mail –ben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 5 napon belül nem veszi át a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket újabb 5 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. Sikeres értesítés az sms, mail v. telefonos elérésre küldött üzenet. A tárolási költség naponta a készülék aktuális piaci árának 1%, de minimum 500 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 75% -át, vagy meghaladja a 30 napot(hétvégével együtt számolva, tehát nem munka napot) a készülék tulajdon joga átszáll a szervizre, az ügyfél ez után semmilyen követeléssel nem élhet. A szerviz a készüléket tovább értékesíti, vagy megsemmisíti.